FAQ

1.Hoe kan ik bestellen?

U kunt op onze site uw artikel zoeken en vinden via ons zoekvak of direct naar zicht. Als U tot aankoop verder gaat drukt U op de button ‘in winkelwagen’ . Rechts bovenaan de site vind U uw winkelwagen terug waarin U uw artikel kunt terug vinden. In de winkelwagen kunt U uw artikel vermeerderen of weer verwijderen. Levering vindt bijna altijd plaats na 1 á 2 werkdagen, in ieder geval in de snelst mogelijke wijze van leveringen. Bestellingen voor 17:00 uur worden de volgende geleverd.

2.Hoe kan ik betalen?

Betalen kan bij Watchvision op 7 manieren: Ideal, Paypal, Overboeking, Sofort , MisterCash, Belfius of Afterpay. Als U tot aankoop verder gaat vanuit de winkelwagen drukt U op ‘naar afrekenen’. Daar wordt U verder begeleidt naar de betaalmodules. Mocht er onverhoopt iets fout gaan neemt U direct contact met ons. Wij lossen dan direct het eventuele probleem op. De betalingsoverdracht via Sisow Overboeking vindt meestal pas na 1 of meerdere werkdagen plaats, uitgezonderd PayPal. Wilt U dus zeker zijn dat U het de volgende dag in huis heeft, betaalt U dan met PayPal.

3.Hoe lang duurt het voor ik mijn artikel in huis heb?

Watchvision streeft naar een zo kort mogelijke afleverperiode. Deze staat – bij het artikel – wel altijd aangegeven. Dit is een geschatte tijdsduur. Wij houden U na aankoop op de hoogte via de geleverde Track & Trace wanneer een artikel geschat afgeleverd gaat worden.

4.Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat U het artikel toch niet mooi vindt en U het retour wilt sturen. Dat kan, binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van het artikel. Een reden is binnen deze 14 dagen niet nodig op te geven. Het artikel dient altijd in de originele staat zoals bij ontvangst retour gestuurd te worden. In de originele verpakking en met de seals om het artikel.

5.Reparatie

U kunt uw artikel bij ons laten repareren. U dient dan het reparatieformulier in te vullen die U kunt vinden bij elk artikel en op onze site. Wij nemen dus niet het risico van fout lopen over bij reparatie, tenzij het bij ons is aangekocht en deze reparatie valt onder de garantie zoals benoemd in de Algemene Voorwaarden. Onder garantie vallen alle defecten op het uurwerk. Zaken als waterdichtheid, schade aan kast, schade aan glaswerk, schade aan armband, valschade of andere schades zoals verkleuringen van het horloge vallen niet onder de garantie.

6.Contact

U heeft een prangende vraag en wilt deze ons stellen? Dat kan op de volgende wijzen:

– Telefonisch: 085 – 111 70 68

– What’s App: 06-15236452

– Email: info@watchvision.nl

7.Veiligheid

Onze provider is 100% beveiligd tegen aanvallen van buitenaf die eventueel informatie zouden willen stelen. Vanaf 1 juli 2018 is het voor alle webwinkels wettelijk verplicht een SSL verbinding te bezitten. Wij hebben deze SSL verbinding reeds geïnstalleerd. Een heerlijk veilig gevoel dus bij betaling.

8.Overzicht gegevens Watchvision

Watchvision

Curieweg 5

3208 KJ Spijkenisse

KvK 63486733

BTW Nr NL175997974B02

Wat is het concept van Watchvision?

Watchvision  is een brandstore. Wij verkopen diverse merkartikelen tegen zeer scherpe prijzen. De artikelen bestaan hoofdzakelijk uit horloges, sieraden en andere mode accessoires zoals schoenen. Watchvision is ontstaan vanuit het perspectief van de klant. Wij vinden namelijk dat iedereen een prachtig merkartikel moet kunnen kopen tegen een schappelijke prijs.

Moet ik een account aanmaken?

Bij Watchvision is er geen verplichting tot het aanmaken van een account. U kunt dus als gast afrekenen zonder dat er een account aangemaakt moet worden. Watchvision werkt niet met abonnement vormen.

Hoe kan Watchvision zulke scherpe prijzen aanbieden?

De reden dat Watchvision tegen zeer scherpe prijzen kan aanbieden heeft 3 redenen:

  1. Wij kopen groot in en kunnen daarom vaak veel goedkoper aanbieden dan (kleinere) aanbieders.
  2. De aanbiedingen die wij hebben zijn niet altijd de meest recente series. Merken willen daar van af om geen restanten te houden.
  3. Wij hebben een afzetmarkt binnen diverse landen binnen de EU. Wij kopen dus ook Europees in en kunnen daarom competief inkopen.

Zijn alle items origineel & authentiek?

Alle artikelen die aangeboden worden bij Watchvision zijn gegarandeerd 100% origineel en authentiek. Wij kopen in via gecertificeerde leveranciers of bij de merken zelf. Alle horloges en sieraden worden geleverd met watchbox en documenten, voor zover dat een onderdeel is van het artikel.

Wat als mijn horloge defect of beschadigd is?

Op alle horloges biedt Watchvision 2 jaar garantie op het uurwerk. Wij volgen de voorwaarden zoals de merken deze zelf ook hebben gedeponeerd. Het kan natuurlijk helaas altijd gebeuren dat uw horloge defect raakt. Wij zullen dan het horloge na laten kijken bij onze horlogemaker. Deze bekijkt dan of het nog gerepareerd kan worden. In overleg met U kunnen wij dan bekijken wat de reparatie in houdt en wat de periode van afwezigheid is. Dat kan tot enkele weken zijn. Is repareren niet meer mogelijk, dan bekijken wij samen met U de diverse opties.

Waarom zou ik voor Watchvision kiezen?

Betrouwbaarheid is een groot goed voor Watchvision. De medewerkers bij Watchvision zijn natuurlijk zelf ook klant. Uit 20 jaar ervaring spreken wij dat andere websites vaak in betrouwbaarheid niet uitblinken. Of deze websites leveren te laat of misschien helemaal niet.

Betrouwbaarheid staat bij ons op de eerste plaats. Zo geven wij op onze website zoveel mogelijk informatie. Met deze informatie kunt U nagaan of U genoeg bent geïnformeerd.

Mocht U toch vragen hebben, geen probleem. Belt U met onze medewerkers op 085 – 111 70 68 of verstuurt U een email naar info@watchvision.nl. Ook via de App kunt U reageren. U krijgt dan binnen enkele uren antwoord op uw vraag.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Alles op onze website hebben wij op voorraad, tenzij anders aangegeven. Onze extra service is: ‘Voor 17.00 uur besteld versturen wij nog dezelfde dag’. In 98% van alle gevallen heeft U het dan al de volgende dag in huis.

Voor verzendingen naar België kan de levertijd 1 tot 3 werkdagen zijn. Andere Europese landen kunnen – naar gelang de afstand – van 2 tot 15 werkdagen onderweg zijn.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

U kunt alleen uw bestelling nog aanpassen  voordat het verzonden is. Na verzending kan er helaas niet meer aangepast worden.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

98% Van de pakketten wordt direct geleverd op de juiste wijze. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er in de logistieke lijn een verandering op treedt. Neemt U dan met ons contact op. Wij zullen zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen.