FAQ

1.Hoe kan ik bestellen?

U kunt op onze site uw artikel zoeken en vinden via ons zoekvak of direct naar zicht. Als U tot aankoop verder gaat drukt U op de button ‘in winkelwagen’ . Rechts bovenaan de site vind U uw winkelwagen terug waarin U uw artikel kunt terug vinden. In de winkelwagen kunt U uw artikel vermeerderen of weer verwijderen. Levering vindt bijna altijd plaats na 1 á 2 werkdagen, in ieder geval in de snelst mogelijke wijze van leveringen. Bestellingen voor 17:00 uur worden de volgende geleverd.

2.Hoe kan ik betalen?

Betalen kan bij Watchvision op 7 manieren: Ideal, Paypal, Overboeking, Sofort , MisterCash, Belfius of Afterpay. Als U tot aankoop verder gaat vanuit de winkelwagen drukt U op ‘naar afrekenen’. Daar wordt U verder begeleidt naar de betaalmodules. Mocht er onverhoopt iets fout gaan neemt U direct contact met ons. Wij lossen dan direct het eventuele probleem op. De betalingsoverdracht via Sisow Overboeking vindt meestal pas na 1 of meerdere werkdagen plaats, uitgezonderd PayPal. Wilt U dus zeker zijn dat U het de volgende dag in huis heeft, betaalt U dan met PayPal.

3.Hoe lang duurt het voor ik mijn artikel in huis heb?

Watchvision streeft naar een zo kort mogelijke afleverperiode. Deze staat – bij het artikel – wel altijd aangegeven. Dit is een geschatte tijdsduur. Wij houden U na aankoop op de hoogte via de geleverde Track & Trace wanneer een artikel geschat afgeleverd gaat worden.

4.Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat U het artikel toch niet mooi vindt en U het retour wilt sturen. Dat kan, binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van het artikel. Een reden is binnen deze 14 dagen niet nodig op te geven. Het artikel dient altijd in de originele staat zoals bij ontvangst retour gestuurd te worden. In de originele verpakking en met de seals om het artikel.

5.Reparatie

U kunt uw artikel bij ons laten repareren. U dient dan het reparatieformulier in te vullen die U kunt vinden bij elk artikel en op onze site. Wij nemen dus niet het risico van fout lopen over bij reparatie, tenzij het bij ons is aangekocht en deze reparatie valt onder de garantie zoals benoemd in de Algemene Voorwaarden. Onder garantie vallen alle defecten op het uurwerk. Zaken als waterdichtheid, schade aan kast, schade aan glaswerk, schade aan armband, valschade of andere schades zoals verkleuringen van het horloge vallen niet onder de garantie.

6.Contact

U heeft een prangende vraag en wilt deze ons stellen? Dat kan op de volgende wijzen:

– Telefonisch: 085 – 111 70 68

– What’s App: 06-15236452

– Email: info@watchvision.nl

7.Veiligheid

Onze provider is 100% beveiligd tegen aanvallen van buitenaf die eventueel informatie zouden willen stelen. Vanaf 1 juli 2018 is het voor alle webwinkels wettelijk verplicht een SSL verbinding te bezitten. Wij hebben deze SSL verbinding reeds geïnstalleerd. Een heerlijk veilig gevoel dus bij betaling.

8.Overzicht gegevens Watchvision

Watchvision

Curieweg 5

3208 KJ Spijkenisse

KvK 63486733

BTW Nr NL175997974B02